Matematikløft

Test af billedeformat

Beskrivelse af matematikvejlederne, som står for matematikløftet, og matematikløftets omfang i skolen:

• Matematikvejlederne på Rødkærsbro skoles rolle er at vejlede og sparre med det pædagogiske personale hovedsageligt omkring matematikundervisningen.
  • Derudover vil der i et vist omfang være test/udredning af enkelte elever og interventionsundervisning i klasserne.
  • Bente er primært tilknyttet indskolingen, hvor hun i skiftende perioder deltager i forskellige klassers matematikundervisning.
  • Brita er tilknyttet mellemtrinnet og udskolingen og vil hovedsageligt varetage vejledningsdelen og hjælpe med testafvikling.
  • Rødkærsbro skole arbejder med CO-teaching som pædagogisk arbejdsmetode og dette arbejde vil matematikvejlederen også være en del af.